01 febrero 2011

Hoxe visítanos María Menéndez-Ponte


Ola a tod@s, hoxe visita o cole a persoa que me inventou, María Menéndez-Ponte, que vén para falar cos nenos e nenas de 3º e 4º sobre un amigo meu "Retoñito". Esta noite paseime pola biblioteca, que está super chula, porque os nenos e nenas crearon os seus propios "Retoñitos" para que María os vexa. Estou seguro de que lle encantará.

Eu disfruto moitísimo cada vez que María inventa novas aventuras das que son protagonista e me fan aprender moitas cousas. Espero que o pasedes tan ben con ela como o paso eu cada vez que algún neno ou nena abre algún dos meus libros e me fai vivir aventuras. E no vosos cole vívoas tódolos días.
Moitas Grazas!
Pupi


Xa falei coa xoubiña Castelao para que os profes saquen moitas fotos e as poñan na páxina do cole.

5 comentarios:

bibliocastelao dijo...

Ola amigos:

Chegoume este comentario de "o-rei" sinto moito pero non son capaz de publicalo directamente polo que volo copio aquí:

"a verdade é que me sorprendeu a enerxía que ten esa muller. non me extrana que non lle cheguen as 24h do día.non ten parada ! está constantemente pensando en novos proxectos.pasamos un bo rato !"

Moitas grazas a "o-rei" polo seu comentario e perdoa non poder publicalo directamente.

Un saúdo,

Xouba Castelao

Anónimo dijo...

María Menénde-Ponte resultoume moi divertida e condo nos dixo aos nenos e nenas de 4º e 3º que cando era o seu cumpleanos se restaba un ano,non o entendia,bueno,ADEUS!

Anónimo dijo...

eu lein retoñito e gustoume moito tamen me gustou o de quiero un hermanito bicos ata logo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

eu lin retoñito e tamen o de quiero un hermanito os que non lin e quero ler son os de pupi.
bicos e ata logoooooooooooooo

Anónimo dijo...

Todos os libros de María Menéndez-Ponte encántanme sobre todo Quiero un hermanito,Pupi al rescate e Pupi y el mounstro de la vergüenza.