20 febrero 2010

SONRISAS Y MANDILONES


Grazas aos comentarios de tod@s. Vós sodes os que facedes que o blog da biblio e todo o traballo que pasan os que colaboran nela vala a pena.

Os blogs son unha forma de contarvos o que facemos e de enriquecernos todos aprendendo e compartindo. Por iso, quero darlle as Grazas en especial a Dylan 4ºC que nun dos seus comentarios nos informou de que a aula de 4 anos B ten o seu propio blog onde nos contan o que van facendo.
Chámase "SONRISAS Y MANDILONES" podedes visitalo premendo no enlace que ten o nome do blog nesta entrada ou directamente en "Mi lista de blogs" (xa está enlazado)

NORABOA E BENVIDOS!!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Que idea tan boa o blog da clase de 4 anos B, sobre todo comprobar o grao de participación.
Parabens 4 anos B!!!!!

Anónimo dijo...

Xoubiña non te enfades, trátase dunha actividade a nivel de aula que tan só incumbe ás familias dos nenos de 4 anos B, a pesar de co blog sexa "vox populi" en todo Rianxo.
Unha familia de 4 anos B eternamente agradecida ao profe J.Ricardo polo blog.

bibliocastelao dijo...

Non me enfado para nada.
PARÉCEME ESTUPENDO.
Oxalá tod@s puideran ter acceso a este recurso pero o máis importante no mundo da blogosfera é COMPARTIR e COMENTAR.
Sei o labor que supón crear un blog e sobre todo, mantelo ao día con todas as actividades (A min non me da tempo a todo)
O que me entristeceu é que non mo contara ningún paxariño ata o de agora para que eu o puidera enlazar no noso blog para que máis alumn@s e familias o poidan disfrutar del!
Enhoraboa a todos os que participades nel pero non vos olvidedes de pasarvos de vez en cando polo da biblio e facer algún comentario.

Un saúdo,

A xoubiña

Anónimo dijo...

Enhorabuena a Xouba por su trabajo, puesto que tal y como ella misma comenta, mantenerlo no es tarea sencilla....
Mil millones de gracias al profe Ricardo por toda la dedicación a los niños de 4-B, puesto que el bog, aunque muy laborioso, no deja de ser otra "huella" de su apuesta como docente...
Evidentemente, los BLOGS son para COMPARTIR y COMENTAR, sólo pedimos que se haga con respeto y que las críticas sean constructivas.
Gracias a Xouba y a Ricardo
Familia de 4-B

marta dijo...

ok

Anónimo dijo...

No olvidemos que los blogs están internet, y las personas también pueden mirar los blogs de otras personas. Una cosa es que se hiciera con el propósito de que las familias viesen lo que hacen sus hijos en clase y otra es decir que el blog "incumbe sólo a las familias de los niños de esa clase".
El blog tiene que estar abierto a familias y en general a toda la comunidad educativa, no entiendo el por qué se tiene que ocultar algo así.
Tampoco me parece lógico que los profesores del centro se tengan que enterar por otras personas de que un compañero ha creado un blog. ¿Dónde está entonces en este centro la comunicación?

Dylan 5ºC dijo...

Cantos de vós visitastedes o blog xa? Eu recomendovolo de novo.